Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 17:12 - Защо преадресирах този блог в "Политика"? Имам днешен повод и старо намерение...
Автор: boykab Категория: Политика   
Прочетен: 1137 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2007 17:38


    Защото знам, че всичко е политика.  Винаги съм била - и аз, и семейството ми, и приятелите ми - политикан човек: сиреч такъв, който все се взира във връзката между индивида и държавата, във връзката между групата и държавата, във връзката между поколението и държавата...

    Ще речете - ма то държава няма! Е, заради такива вопли пререших мястото на този блог. За да попиша и върху това. Как тази държава, дето я нямало, влияе на живота ми / живота ви / живота ни. Чрез кратки разкази и пиперливи примери.

    Днешният пиперлив пример е такъв: Моя приятелка всред разговор на съвсем лични теми ми казва: "И като се видим, ще ми дадеш няколко заглавия да почета малко за правенето на тестове!". Тя тестове прави от десетина години: няма преподавател по чужд език, който да не се изкушава от това изкуство. Питам я защо точно сега й е важно да ги направи много професионално и по правилата на науката. И чувам СМАЙВАЩ отговор. Ще ви го кажа. Но преди това да ви кажа и друго - смая ме тонът: беше убедена, че не ми казва нищо извънредно и неизвестно! Та - защо се стараела толкова - защото върнали от Брюксел ли, от Страсбург ли (толкова се шашнах, че забравих) наши съдии заради неподготвеност. И по език, и по право... "Втори път - казва - няма да преживеят "шефовете" такъв скандал; трябва да ги подготвим качествено!"

    Майко Българийо,  тези наши "шефове" ТЕПЪРВА ще трябва да подготвят съдиите, т.е. да им уреждат подготовката... Боже, опази държава, която не може да посочи от днес за утре няколко отлични юристи с перфектна чужгдоезикова подготовка. Да не кажете - ами на, няма! Има! Но тях никога няма да ги посочат и изпратят. Защо ли? Кажете ми вие...

Това е пиперливата новина на деня.
   


Тагове:   политика,   блог,   намерение,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boykab
Категория: Политика
Прочетен: 52440
Постинги: 14
Коментари: 14
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930