Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2008 12:45 - Бреей, не щат да ти вземат парите, ако не са ти поизвили врата!
Автор: boykab Категория: Политика   
Прочетен: 1243 Коментари: 2 Гласове:
0



Ако щете вярвайте, ако щете - недейте! Онези модерни хора от ЧЕЗ (толкоз модерни, че по най-модерен начин обещават да ни се отчитат писмено на нас, потребителите, по веднъж на три месеца) не щат да си сложат пос устройства в касите! НЯМА! Носи си пари в брой като в Армения през 1991 или нещо подобно ( вж. Рандал Бейкър).
Дълго и утешително с миличък метален глас една Десислава ми повтаряше по телефона, предназначен за Н.В. Клиента: "Няма! Никъде нямаме..." .
Бреей, викам си, какво се заяждам с девойката - тя е глас, и то купен за толкова малка заплатка, че да няма желание да носи отговорност за фирмата и да я защитава с хъс.
Ще разбера на място! На най-важното място за клиента с парите в брой - на "Сливница". Е, там разбрах. Красивата врата с бяломатови стъкла и оранжеви знакчета (викат им "лого") не носеше никакви обяснителни надписи. Влязох, продиктувах номера си на касата. Жената там вежливо мигаше и го набираше от клавиатура. И какво мислите - взеха ми парите ли? Неее! "Закъде?" - ме попитаха. "За България!" - поиска ми се да отговоря. Обаче възпитано формулирах: "София, Слатина, Редута...". Милата женица с външност на прогимназиална строга класна се усмихна тържествуващо и рече (ама наистина победоносно!): "Не! Тук е само за страната!" Щото, нали, София според ЧЕЗ не е в страната! "Къде тогава?" - питам. "Там някъде нагоре по улицата (не казва обаче по коя улица и какво е за нея "нагоре")."
Това с "нагоре"-то ме довърши.
Защото обяснения като "нагоре", "надолу", "по-натам", "е натака" издават безнадеждно човека, за когото светът не е подреден и не е градски; за когото няма "изток", "запад", няма "булевард" и "улица", няма дори "ляво", "дясно" - човека на класическия фолклорен свят...
Намерих го това някъде нагоре по улицата, но преди това потърсих някаква табела или указание на вратнята на великото предприятие ЧЕЗ, табела, която да ми казва да не влизам, ако не съм за "страната", а ще плащам за обект  "не в страната". Щото, рекох си, може да не съм я забелязала на влизане. Няма!
А пък в касата някъде нагоре по улицата разбрах защо нямат и няма да имат пос устройства. Защото като ми сметнаха сметките, ми взеха 236 лв. и стотинки. Любезно ми връчиха касови бележки на руло. Аз пък вкъщи си ги размотах (щото са дълги един километър) и установих, че за двата месеца, които плащам, с добавката на около три лева за закъснението (и те отчетени прилежно с касови бележки), масрафът ми е бил 231 лв. и стотинки.
Какви терминали, моля ви се, какви устройства, ха! Че като намесиш и гяволиите на ония, дето бъркат в e-pay, можеш да избираш как да те... прецакат!



Гласувай:
0



1. анонимен - Zo
06.04.2008 17:52
ePay му е макята! През него що се сетиш плащам, най-малкото си спестявам посещаването на многобройни офиси пълни с русоумни служителки.
цитирай
2. анонимен - boykab
06.04.2008 21:08
Нали се сещаш - поради потреса, който изявявам, че и аз стъпвам по тез офиси рядко или хич. И затуй си мислех, че с годините нещо е мръднАло. Тц! Баш си е кат при соца там...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boykab
Категория: Политика
Прочетен: 52163
Постинги: 14
Коментари: 14
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031